ACTIVITATS DIRIGIDES JUNY I JULIOL 2022

ACTIVITATS DIRIGIDES de terra i d'aigua, amb reserva prèvia, per a usuaris/es a partir de 16 anys

Per a veure les activitats i places disponibles, aneu a la pestanyeta RESERVES, ACTIVITATS DIRIGIDES.

** Per a ACCEDIR-HI heu de ser usuaris/es del web. Per a fer-vos-en heu de d'anar a la part superior dreta,  REGISTRA'T, us registreu (haureu de donar un correu electrònic i us enviarem un pasword), i llavors podreu accedir als diferents serveis. 

Un cop ja SOU USUARIS , us heu de donar d'alta a RECEPCIÓ de l' ABONAMENT de DIRIGIDES 

:uno: Un cop sou ABONATS/DES, aneu a RESERVES, ACTIVITATS DIRIGIDES, i a la DATA (PESTANYETA A L'ESQUERRA)  trieu la setmana que voleu començar a reservar sessió/sessions .

:tres:Us apareixerà tota la setmana amb cada activitat o bé totes les activitats. Quan veieu l'activitat que us interessi, us hi poseu a sobre, clickeu i feu la reserva d'aquella SESSIÓ.

:cuatro:Un cop reservada la SESSIÓ, heu de repetir els passos, per reservar tantes SESSIONS com vulgueu al llarg del mes (durada abonament.)

IMPORTANT Si no heu d'anar a una sessió reservada, aneu a la reserva feta, torneu a clicar-hi, podreu ANUL·LAR la RESERVA,  i deixar la plaça lliure.

El body balance és una activitat d’intensitat baixa, que treballa tot el cos mitjançant l’harmonia per augmentar la flexibilitat, treballar la força i adquirir equilibri de tot el cos.

El Pilates és una activitat d’intensitat mitjana que proposa una altra manera de realitzar el treball muscular de força i resistència, la flexibilitat muscular i articular, i el control postural. És un mètode molt intens i efectiu, en un ambient relaxat. Es treballa sense màquines, amb exercicis a terra o dempeus.

L’aeròbic és una activitat d’intensitat mitjana coreografiada que se centra en el treball cardíac i muscular a través d’exercicis dinàmics i canviants que contribueixen a millorar la forma física de manera molt completa. Es treballa la capacitat aeròbica, es tonifiquen els músculs i es millora la resistència física, la flexibilitat i la coordinació.

L’aero step és una activitat d’intensitat mitjana coreografiada amb step, que se centra en el treball cardíac i muscular a través d’exercicis dinàmics i canviants que contribueixen a millorar la forma física de manera molt completa. Es treballa la capacitat aeròbica, es tonifiquen els músculs i es millora la resistència física, la flexibilitat i la coordinació.

En forma a la platja és una activitat portada a terme a la platja, d’intensitat mitjana que se centra en el treball cardíac i de tot els grups musculars a través d’exercicis molt dinàmics i canviants que contribueixen a millorar la forma física de manera completa. Es treballa la capacitat aeròbica, de coordinació, treball en equip, mentre es tonifiquen tots els músculs i es millora la resistència física i la flexibilitat.

El body tone és una activitat dintensitat mitja. Treballa la força i la resistència del cos, combinant a estones material. Millora la forma física, la coordinació, i la resistència muscular.

El body bump funcional és una activitat dintensitat alta. Treballa la força i la resistència del cos, combinant a estones material com els steps, les barres, discs, manuelles i pesos diferents. Permet aconseguir una despesa calòrica elevada alhora que es tonifiquen els músculs de tot el cos. Augmenta la resistència muscular i tonifica tot el cos.

L’aiguagim és una activitat aquàtica amb exercicis d’intensitat mitjana que té com a finalitat la millora de la resistència cardiovascular, la coordinació i la tonificació. Es realitza a la piscina gran amb cinturó de flotació i suport musical. 

L’aiguatò és una activitat aquàtica amb exercicis d’intensitat mitjana que combina el treball cardiovascular i la tonificació muscular. Es realitza a la piscina petita.

L’aiguacàrdio és una activitat aquàtica amb exercicis d’intensitat alta que té com a finalitat la millora de la resistència cardiovascular, i la coordinació. Es realitza a la piscina gran amb suport musical.